Beta hcg yi fazla takmamak lazım. Benim adetime bir gun kala 310 du. Iki gun sonra tekrar yaptirdim 540 oldu. Aldı beni panik. 2 katindan fazla artiyor milletin benim niye boyle diye. Herkesin gebeligi kendine ozel anladım. Doktor bile şupheli gebelik olarak yaklaşmisti. 13. Haftaya giriyoruz nasipse. Genellemeler her zaman dogru olmuyor.