Dilaraevn Kizlar merhaba 50 mg şeker sonucum 95 çıktı doktorum gayet iyi diyor fakat bir baska doktor asistani arkadasima sordurdum sınırda dikkat etmesi lazim diyor 95 çıkan doktoru normal diyen oldumu 🤷♀️
Atikeemre14 Dilaraevn o arkadasın bence o okulu bosuna okumus aclık şekerın:70/110 tokluk şekerın:70/140 arası olması lagzım sekerın gayet normal doktorunu dınle kımseye kulak asma bende 50 yukleytırdım sekerım 212 cıktı asıl sınırda olan benımkısı ve suan sekerımı dusurumıyorlar yarın ınsılune başlıyor doktorum
Ebrugunesss Dilaraevn Atikeemre14 bende bugün 100 lük kullandım ama sadece aclığa yani ilk kan alıyolar ya ona bakabildiler istifar ettiğim için iptal oldu perşembe tekrar gidicem ama sonuç 85 çıkmış benimki normal mi acaba
Serenaynaynay Atikeemre14 kuzu testten sonra ölcüm cihaziyla duzenli olarak sekerine mi bakmani istiyorlar. Neye göre insuline basliyorsun ?
Serenaynaynay Atikeemre14 Benimde 179 cikti ama 2. defa 100 luk yukletmek istemiyorum. Aclik toklugum olcumlerde normal cikiyor hep. Anlamiyorum bi turlu.
espalp Atikeemre14 doktor bana açlığımın 90’ı geçmemesi gerektiğini söyledi 🤷♀️ Açlık 110 çıksa ölüm diyetine sokardı beni kesin😂
Atikeemre14 Serenaynaynay evet 3 gundur olcum yapıyorum evde parmagından onu yapmadan baslamıyorlar zaten ben aclık normal tokluk yuksek cıkıyor ondan 3 hafta oncesınde dıyee yapıyorum
espalp Serenaynaynay açlık toklukla gizli şeker bulunmuyor canım o yüzden yüklemede yüksek çıksa bile açlık tokluk ya da a1c1 normal çıkabiliyor 🙏🏻
Atikeemre14 Serenaynaynay zaten ıkıncı defa yukletmıyorlar yanı benım doktorun ıstemedı dıyetle dusurmeye calsıyorlar doktorun dıyet vermedımı
Bellabells Ebrugunesss ben de aynısını yaşadım canım.perşembe tekrar mı yükleme yapacaksın.benim açlık 97 çıktı. Devamını getiremedim zaten kustuğum için.
Ebrugunesss Bellabells evet persembe tekrar deneyelim dedi yine aynisi olacak ama benimki 85 biraz dusuk galiba ya
Bellabells Ebrugunesss açlık olarak 85 iyi. Yüklemeden sonraki tokluk gizli şekeri gösterir.tekrardan yapmadım ben. Aynı şey olacaktı.bünyem o kadar şekeri kaldırmadı benim
Ebrugunesss Bellabells peki yüklemeden sonra kaç olması gerekir biliyomusun canım bide yaptırmazsan ama ya sekerin varsa zararı olabilir ne yapmayı düşünüyorsun
Bellabells Ebrugunesss yüklemeden sonra 1.2. Ve 3. Saat değerlerine bakılıyor.sınırları kaç bilmiyorum. Benim doktorum istersen tekrar deneyelim yada diyetisyene yönlendireyim sen bilirsin dedi. Ben de diyetisyenle devam etmeyi kabul ettim.temmuz başından beri devam ediyorum diyete. Bugün açlık tokluk şekerimi ölçtüm açlık 84 tokluk 105 çıktı.sonuçlar iyi gibi.