Kızlarrrr nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik?? Bugün biz 9+3 olduk. Dün pantolon alışverişine çıktık lastikli hamile pantolonlarına geçtim resmen göbeğim kocaman oldu ve kendi pantolonlarımın önlerini açmak zorunda kalıyordum 🤭 Daha çok erken göbeğimin bu kadar büyüyeceğini tahmin etmezdim. Sizde durumlar nasıl??