Burcuburcuuu ben şuan 6+1 im canım dün gittim doktora biri tam 6 haftalık kalp atışı vardı diğeri kardeş 2 gün geriden geliyormuş 5+4 🥰 onun kalp atışını henüz duymadık da doktor Perşembe gelin dedi keseler gayet güzel bi sıkıntı yok dedi progestan verdi sende kullanıyor musun