Siner ben mujde hanimdan cok memnundum guler yuzu tatli dili vs ama 3 muayeneden snra yaptigi tek seyin guleryuz oldugunu anladm. Muayeneyi 5 dk yi asmiyo ultrosonda bebege 2 dk bile bakmayip sadece boyunu soyluyo geciyo hic bi bilgi vermek yok. En son kasik agrisi ve akinti sikayetiyle gittim ki akintida normalde kultur yapmasi lazm ama bana kolayina geldi heralde idrar testi yapti sadece sonrada bilmis bilmis sonucu cikinca sekreterim seni arar dedi bende dedm ben size whatsapptan atsam direk soyleseniz falan sonucta ozel numarasini vermis yok hayir sen atma benim sekreterm seni bilgilendirir dedi atti basindan o kadar sinirlendimki. Bide arkadasima da tavsiye etmistm o da gtti kiza neler demis bu bebek duser gelismemis kalp atisi yok bilmemne halbuki hic oyle bisey yokmus asiri sogudum yani