teslimeserkan Ceylann7 antalya annesi olarak burdayiz 😊 memorialde yada medstar topçularda olacak canım nasip olursa 😍
Minejjan Ceylann7 Antalya Elmalı dayım ben korkutelinde veya Antalya'da olacak doğum nasip belki evde olur 🤭🤯
Ceylann7 Bende sigorta ve vitaleye gidoyorum hango hastaneye giderim dogum icon hic bilmiyorum 😔ve en zoru da bu bence
Serife07 Ceylann7 vitalede doğum yaptım canım 1.5 sene önce çok memnun kaldım oğlum erken doğdu hemen yoğun bakıma aldılar hastanenin hemşiresi yoğun bakım ekibi çok iyiydi
Merveozderya Bende sanem çimene gidiyorum ama henüz hastane seçmedik medical park diye düşünüyoruz ama bakalım.ilk gebeliğimi medstar topçularda yapmıstım ordanda memnun kalmıstım
Kayraruzgar Merveozderya bende ünal hocaya gidiyorun ikiside çk iyi doktorlar gebe olmasaydı sanem hocaya gidecektim 😁
Serife07 Merveozderya sanem hanim a gitmiştim çok memnun kaldım sonra mecbur değiştirmek zorunda kaldım vitale ali fuat a geçtim benim ikizdi birinin kalbi durunca tehlikeye atmak istemedim ali fuat bey bu anlamda çok basarili
Leraanes Merveozderya bende unal beye gidiyorum bende hastane daha secmedım ılk dogum um medstar topculardaydı unal beydı yıne sımdı hangı hastane ıyı kararsızım
Ceylann7 3 muayene gittim memnun kaldim benim bir arkadasim da sema hanimin yaninda dogum Yapti . soru sormadan senin merak ettiklerini söylüyor devlette soru sormazsan sana bilgi bile vermiyorlar iki dk muayene edip yolluyor devlette