deletedmom211 12 haftalık anneler nasıl geçiyor ben yarın doktora gidecem korku sevinç heycan çok var çok merak ediyorum en son 8 haftalıkken gitmisstim hamilelik şükür iyi geçiyor ama ben yine de korkuyorum bisey oldumu falan filan sizde neler oluyor
Nisasahra Bende de ayni durum kasik agrisi baya fazla var idrar testi vermem gerektigini soyledi belli emfeaksiyona bagli olabilir dedi. Bas agrim var epey.
BsraKavazYedek BEN de yrin gidecegim, bir dusugum olmustu hala cok tedirginim😔 bana temkinli olmak adina doktorum crinone jel verdi 3 aya kadar kullandim, kasik agrisi cok oldu cunku benim de. Allah hepimizin yardimcisi olsun