tulinakrepp acı hissin yüksek olabilir ben iki sezaryen oldum 2.hamileliğim de akşamdan çok kötü bir ağrı hissettim birden
sabah da sezaryen olacaktım
hastaneye gittiğimde hemşire bi suratıma baktı benim senin çok sancın var dedi ama ben hissetmiyordum Doktoru aradı hemen beni acilen öne aldılar sezaryen için
aslında doğururum dedim ben ama ilkten olan sezaryen dikişlerim patlar diye riske almadı doktorum