prensesgeliyooo Kızlar 16 ağustosta çatı muayenesi yapicak doktorum onun öncesin de bayram var malum ne zaman kuaföre gitmeliyim sizce ??
minikkurabiyem2019 prensesgeliyooo koafore sor canım bayramdan 3 gün sonra acıyorlar bazıları sanırım bir gün öncesi gitsen bile olur
Zeynomasal4 prensesgeliyooo ağdanın doğuma bir zararı yok bazı kuaförler bayramın 2. Günü açıyor ama gideceğiniz gün belliyse bi gün ya da 2 gün önceden gidin çok rahat oluyor insan uzun süre gidiyor
Esradgc Gulsengoksun bu zamana kadar hiç yaptırmadım önümüzdeki ay doğumum var benımde yaptırmak istiyorum ama bebeğe bi zararı olurmu diye korkuyorum hani o an ki refleksle ani hareketten dolayı bilemedim
minik_fasulyem_ Esradgc sıkıntı olmaz canımablam agdaya gitti 2 gün sonra dogum yaptı agdadan kaynaklı degil normal doğum du zaten kuaförun kardeşide Dr eve göndermiş cantanı Al gel diye grlıp agdasını yaptırıp gitmiş bndr 3 aydır her ay gidiyrm sıkıntı yok
sevval55 Canım düzenli ağdana git aksatma oda bi temizlik sonucta ben her 20-25 günde bir giderim kucuk kucuk cıkınca muayeneden 2 gun once gidebilirsin ☺️