Ahsen_annesi Kızlar ilk defa yazıorum cuma günü tam 40 hafta oluoruz ve muayenemde var o gün. Beni hastaneye alma gbi bi ihtimal olablr mi hc bi belirtimde yok 😒
Strongirl_ Ahsen_annesi 40. Haftada almıyorlar bebekte sıkıntı yoksa. Daha sık takıp ediliyorsun. Ben 40+3 deyim doktor alttan muayene etti yumusaman var doğum her an olabilir dedi eve yolladı. Kontrolerim 2 günde bir
busubusu Ahsen_annesi 40+2 de kontrolüm vardı 40+1in gecesinde suyum geldi ertesi gün doğurdm😂 artık doğum zamanı 37-42 olarak belirlendi bebekte sorun yoksa beklerler
Ahsen_annesi busubusu anladm bnde bi an önce kucagma almak için sabırsızlanıorm 😊 gelen giden yok bnde daha. Bklm bu aralar bi belirti olur inş. 🤗
busubusu Ahsen_annesi inşallah sabret zamanı gelince gelicek bebişin😍 ben bide suyum gelmeden bir gün önce bayır aşağı koştum faydası varmı bilmem 😂😂