Merhabalar,
Bebek sahibi olmak için hastanede tahlillerimi yaptırdım fakat TSH sonucum 8,12 olarak gözüküyor.
İşyeri hekimime bunu gösterdim bana çok yüksek olduğunu hatta bebek olmama sebebi olabileceğini söyledi şok oldum :( Bilenler beni bilgilendirebilir mi:( Yarın sonucumu göstermeye gideceğim.