Svbn Merhabalar Bugün tam 18 haftalık oldum ve bana tetanos alışı yaptılar kendi doktorum söylememişti sağlık ocağındaki ebe yaptı burda bi çok post okudum herkes 20.haftada yaptırmış bi sıkıntı çıkar mı ?
ekara Svbn 17 ile 20. haftalar arası yapılıyor. Normalde ebeler 18. de falan yapalım diyolar ama doktorlar 20 ye doğru yaptırın diyolar hani hareketlerini hissettiğiniz zaman olursa daha iyi olur diye. Ama aralığın hepsi yapımına müsait zamanlar korkma yani.
Svbn ekara teşekkür ederim peki şart mı ? eşim çok kızdı bana doktor sana yaptır diye bişey demedi neden yaptırdın diye ablamda çok kızdı ama kadın tuttu kolumdan yaptı sadece bu ne aşısı diye sorabildim 😔😔
ekara Svbn Sağlık bakanlığı yapılmasını istiyo doktorlar yapmıyor zaten sağlık ocakları yapıyor. Doktorunada sorsan yaptır der zaten doktorlar takip etmiyo bunu