Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim. Bebeğin hereketlerini düne kadar ne yaptıysam hissedemedim. Dün bir anda göbeğimin sol orta kısmında neredeyse 10 dkya yakın süren 5-6 saniye aralıklarla damar atması gibi bir atma yaşadım. Bebeğimin hareketi olduguma eminim ilk defa böyle bir şey hissettim. Tabi bunun ne olduğunu araştırdım hemen bu belirtilerin hıçkırık olduğuna dair bir çok şeye rastgeldim. Ama okuduklarımın çoğu 25 hafta üstü gebeliklerde görülmüş. Yani düşününce de bunun hıçkırık olması bana erken gibi geldi ama öyle değilse de neydi bu? Kafam da deli sorular bilenler beni aydınlatsın lütfen 🤦♀️