Aysercanl Kızlar merhaba 36haftalık gebeyim.Hamileler reyhan şerbeti içebiliyormu? Herkes farklı şeyler söylüyor
ekara Aysercanl hamilelikte idrar söktürücü özelliği olduğu için kullanmayın diyolar. Canınız çok çekiyorsa yarım bardak falan için 1 kez bişey olmaz
yesilanne97 Kuzenim doğum yaptı lohusa yerine reyhan şerbeti yaptı kaynanası, ben çok beğendim bende öyle yaptıracağım. Harika oluyor tadı bayada içmiştim