Kader_17 Bugün gecikmemin 6.günü ama ne regl oluyorum ne de çift çizgiyi görüyorum. Sabah kalkar kalkmaz 5 liralık testlerden yaptım ama yine tek çizgi sırıttı bana. Valla sıkıldım yaa nolmade en fazla 1 2 gün gecikirdim ama bu ay 6.gun bugün hala tık yok 😧
Mom092 Kader_17 canim bu ay heralde herkes de bi gecikme var bilmiyorum neden benimde gecikmem olmazdi bugun 8.ci gunum 4.cu gunumde yaptim test cikmadi idrarda kan vermedim daha biraz daha bekleyeyim diyorum🤷🏼♀️
Bianne Kan testi yaptırın yine bisey çıkmazsa kadin dogum uzmanına gozukun derim. Bazen gebelik bu testlerde gözükümüyo
Bianne Kader_17 arkadasim test yapiyo cikmio kan testinde de cikmiyo 2 aylikken öğrenebilmişti gebe olduğunu
Kfkf Kader_17 kuzenıminde öyleydi hatta hamile degil diye adet söktürücü bile içti ama hamileymiş kullandığınız bi ilaç var mı oda etki ediyor
Kfkf Kader_17 gec dollenmedin belki adet olmadan bı hafta once kaldıysanız cıkmaz idrar testi daha gec haftalarda cıkıyo kan verseniz saglık ocagına gidin mesela l bugun
Kader_17 Kfkf Sadece Folifor diye bir folik asit kullanıyorum doktor bilgisiyle ama onun da bu kadar geciktirecegini sanmıyorum ilkkez bu kadar gecikme yaşıyorum
Kader_17 Mervepasa2 Yarın sabah gidicem bakalim hayırlısıyla ne olacak görelim ama idrar testinde tek çizgi çıkınca insanın doktora da gidesi gelmiyo
Kader_17 Mom092 Bekleye bekleye catliycaz meraktan birkaç dün daha olmazsa sende kan verme yolunu tut bence yine 😊😊
Lastmoon Kader_17 piskolojik beklentide olduğunuzdan ragliniz şaşmış olabilir başıma geldi çünkü sonra ragli olmuştum. Sürekli test yapmayın bence kendinizi rahat bırakın snra yapın test. En kısa zamanda inşallah mutlu haberi alırsınız.