Demet-budak Kızlar idarimda enfeksyon çıktı. Antibiyotik verdi doktor bir zarari olur mu acaba 7+3 hamileyim
Rabia93 Demet-budak bana da verdi bugun zarari olmaz dedi aile hekimim. Ama yine de kontrolde doktoruma sorucam
ekara Demet-budak toz şeklinde suya konan antibiyotik mi verdi? öyleyse sorun olmaz. Benimde idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım ama sonradan vajinada enfeksiyon oluştu akıntılar oldu mantar tedavisi gördüm ama geçmedi geçen gün vajinada kültür bakıldı enfeksiyon çıktı. Şunu demek istiyorum idrar yolu enfeksiyonuna dikkat et vajinaya geçip enfeksiyon yapabilir. Akıntılarını takip et ve temiz tutmaya özen göster.
Hazelkrnz Demet-budak kullan canım ve bol su tüket hızlı geçmesi için. Bu enfeksiyon erken doğum tehditi olabiliyor
Mirayyy77 Demet-budak doktor zararlı şeyi neden versin? Bizler zararlı olup olmadığını nerden bilicez doktor değiliz ki. Lütfen doktorlarınıza güvenin, burdaki insanlara güveniceginize..
Rabia93 Demet-budak Bana hem kan olaci verdi hemde d vitamini. Birde enfeksiyonun var dedi bebege zarar vermez degil mi diye sordum zarar vermeyecek bi ilac yazdim dedim
bhs08 Demet-budak ekara antibiyotik tedavilerinin hepsi mantara çeviriyor çünkü iyi olan floranında dengesi bozuluyor önlem amaçlı doktorunuza mantar olursam diye bence danışın
Sevo9090 Demet-budak ben 5 günlük bir antibiyotik hap kullandim canim bir sey olmaz endişe etme. Doktor veriyor sonuçta. Enfeksiyonun da gecer insallah. Hamilelerin cogunda var ya anlamiyorum neden oluyor.
Hazelkrnz Enfeksiyon kapmaya çok müsaitiz gebelikte, dikkat etmemiz gerek. Girdiğiniz tuvaleti nere olursa olsun temizleyin hatta mümkünse girmeyin. Benim 3 ay sürdü ağrılarım çok oldu
Busraeren Ya ben 39+4 hamileyim sonà geldik afedersiniz yeşil sümuksü akıntı gelmeye başladı önce hep koyu sarı idi sonra yeşilimsi olsun dün netten baktım enfeksiyon dan oluyormuş doğru mu ?
Busraeren Hazelkrnz Aaaaa nişan olduğunu ilk kez senden duydum valla ama sancı falan hiç bişey yok 😯 keşke hemen doğsa😓
ZCandan Demet-budak canim tek kullanimlik şase gecene kadar veriyorlar da gecmedi benimki 3 kez kullandim su iciyorum dikkat ediyorum bana misin demiyor. Insallah seninki gecer erken dogum riskide bende yaratmadi 39+2 olduk bugun hala gelen giden yook 😂
Busraeren ZCandan valla ne erken doğum belirtisi ne bişey tık bile yok ve artık psikolojim dé bozulma ya başladı sanki hiç dogmuycakmis gbi hissediyorum çok kötüyüm ya 😣 bugün artık oturduğum yerde birden ağlama ya başladım gel artık Die 😣
Fatmasaymaz Demet-budak kullan bende ilk kızım da kullandım idrar yolu enfeksiyonu ciddi erken doğum riski dir kurutulması lazım benim kini ne denediysek malesef kurutamamıştık. 36 hafta 2 günlük mecburen doğuma alınmıştım.