Kızlar bebeğimim iriliğinden dolayı sezeryan olacağım, ve benim 5. Ayımdan beri müthiş bir bel ağrım var. Sırüstü yatsam kitlenirim. Şu sıralar yatakta dönemiyorum oturup dahi kalkamıyorum. Öyle ızdırap bir bel ağrım var. Acaba bu ağrı doğumdan ne kadar sonra geçer. Ve bu ağrı yüzünden sezeryandan sonra ayaklanmam geç olurmu