Merhaba ben de 28. Haftamdayım.6 aylık bebeşi olan yakın arkadaşıma gittim geçenlerde o kullanıyor bundan.Mutlaka al diyeceğim şeylerden biri bu 2 aylıktan beri bunda tutuyoruz bebeği ve çok seviyor dedi.Gerçekten de biz otururken vs 6 aylık bebeği hep bunda dırdu hiç ağlamadı.Mamasını vs bunda yedi.Bebek kendi kendini sallıyor ve çok eğleniyor.Bir de biçok doktor,ortopedist vs biraraya gelip tasarlanış öyle dedi.Ben de alıcam inşallah.Bebek yürüyene kadar baya faydası olur diye düşünüyorum.