Bir hafta önce bu gün hamile olduğumu öğrenmiştim bu saatlerde sevinçten ağlıyordum şimdi üzüntüden ağlıyorum malesefki dün kanamam başladı ve kimyasal gebelik yaşamışım bir oğlum var 7 yaşında çocuk için çok ara vermişiz farkında bile olmadan oğlum çok kardeş istiyor çok sevinmişti üzülmesin diye ona söylememe kararı aldık çocuklar zamanı pek anlamaz çünkü sorum şu ki bu durumu yaşayanlar hemen hamile kalabildiniz mi adet aynı uzunluktamı sürüyor kan idrar rahim gayet normal hiç bir sorun yok korunmanıza da gerek olmadığını söyledi doktor yardımcı olursanız sevinirim böyle bir durum yaşayanlar