Arkadaşlar herkes gibi benim de ilk gebelik olunca büyük heyecan içerisinde cinsiyeti merak ediyordum 😊 14.haftada erkeğe benziyor dedi doktor şuan 17+2de tam olarak erkek olduğunu öğrendik hayırlısını sağlıklısni istedim Rabb'imden ama hissetmiştim açıkçası Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin 🤲🏻
Haa bu arada kan yenileme çin Rus hepsi hikaye Allah bilir herşeyi 😊😊