Mr1517 Kızlar aranızda aşeren oldumu ? Yada yenirmi çiğ yenmez sanırım bilmiyorum yağda yumurtalı falan 😭
Mrymela Mr1517 bende ilk aylarımda çok aşermiştim pastırmayı 😀 doktoruma sorduğuma asla çiğ yememem gerektiğini söyledi. İlla çiğ istiyorsan 2-3 gün buzlukta beklet sonra çıkarıp hemen tüket veya tavada iyice pişir öyle tüket demişti☺️
Mervehayat12 Mr1517 Ben devamlı olarak tüketiyorum yani bilmiyorum zararlı mı ama cok sevdiğim kesin :))
Meinwunder Mr1517 bu videoyu izleyin bence yardimci olacaktir. Ben canim cektigi zaman cok pisirip yiyorum. https://youtu.be/99GXGk6ktUE
Yavuzum1202 Keşke başta yazmasaydın direk akıllara gelıyor çiğ et önermıyor doktorlar bu arada hayatımda hiç pastırma yemedim 😂😂
sebnemrah Mr1517 bir gece buzlukta beklet ya da kavur canim aseriyorsan ye guvenli paketli urun olsun 😍