Dilanbg Merhabalar bayanlar ben 5 haftalık gebeyim 1 hafta önce öğrendim gebeliğimi coğunuz benden daha tecrübelisiniz lütfen bana ışık olun 🙏🏻 Bebeğim olsun cok istiyordum adeta mucize oldu gebeliğim hala inanamıyorum desem yeridir hastaneye gittim geçen gün beta hcg 663 cıktı haftaya ancak ultrasyonda görünür dedi. Arada adet sancısına benzer sancılarım oluyor birde ayağa birden kalktıgım zaman bi baş dönmesi göz kararması hiç hissetmiyorum gebe olduğumu ne belirtilerle nede içgüdüsel bi hissetmiyorum.. yada sürekli acaba karnımda suan yaşıyormu ya öldüyse ya bişey olduysa öldüyse nasıl anlarım cok fazla panik olarak cok fazla düşünce geçiyor aklımdan nolur tecrubeleriniz ve fikirlerinizle beni aydınlatın 😔 ultrason için daha 5 günüm var 😔
ASELHAN Dilanbg çok aşırı ağrıların kanaman olmadığı sürece sıkıntı yoktur canım Allah’ın izniyle inşallah tabi ben 8 haftalığım ama aynı Kasık ağrısı göğüs ağrısı bel ağrısı hala devam
GulinMert Dilanbg her an adet olacak gibi ağrılarım vardı. Çok ama çok korktum çünkü 42 yaşındayım ve ilk bebeğim olacak kısmetse. Doktorumun söylediği bunlar normal hiç canını sıkma. Şimdi 7. Haftamız bitti eskisi kadar ağrım yok . Kalp atisimizi duyduk. Allah hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. Amin
alyavetuna Dilanbg yaaa canım benim kiyamam 😍 bende zor hamile kaldım mucize gibi hep senin gibi korkuların vardı hep post açıyordum sağolsun bütün hamilele ve anneler bıkmadan rahatlatıyordu beni. Gözlerim doldu şuan rahatlatma sırasi bana geldi cok sukur. Benim hamileligim cok rahat gecti cok sukur suan 21. Haftaligim karnim cikip tekme atmadihi surece hala hamile oldugumu bilemem. Kasik agrisi ve şık tuvalete gitme dışında hiç belirtim olmadı. Kanama lekeleme olmadığı sürece hiç korkma ağrıların hepsi nrmal bazen adet sancısı gibi şiddetleniyor. Alla him sana bagislasin. Acaba bişey oldumu korkusu çocuk tekme atana kadar devam ediyor malesef. Sürekli bişey oldumu diye ultrasonda gidesim geliyordu. Kendini yıpratma o şuanda içinde ve seninle hcg 5000 i geçince kese karnından görünecek inşallah keyfine bakmaya çalış güzel düşün evet burada hep sorunu olan anneler paylaşın yapıyor ama zaten sorunu olmasa paylaşın yapmazlar yani karnında öldü kalbi atmadı vs postları seni korkutmasın ihtimali az olan konular diye düşün. Beslenmeye dikkat et havalar sıcak bol su iç ve yorucu işler yapma hareketli ol benim ve doktorumun tavsiyeleri bunlardı. Hareketli olmak bebeğe giden kan akışını kuvvetlendirir kendini yorma ama hep harket halinde ol der doktorum. Sağlıkla kucağına al insallah😍
flz355 Dilanbg Şuan belirtilerinin olmaması ya da içgüdüsel olarak bir sey hissetmemen bence hepsi gayet normal. 10+3 oldum hala bazen unutuyorum hamile olduğumu :) Benımde adet sancısı gbı agrılarım oluyor. Kasıklarımda batmalar vs.. Panık kısmına gelırsek ben kendım kadar panık bırını daha goremedm bence daha önce bır dusugum var bu yuzden her gunum evham yaparak gecıyordu acaba ıyı mı kalbı durdu mu? Durduysa bellırtı verır mı? Ama her kontrolde onun iyi olduğunu görmek benı cok rahatlatıyordu. Her gittiğimde buyuyor:) Doktorumun söyledği stresın bebegı cok fazla etkıleyebılcegı. Sızde sıkıntı yapmayın kendınıze bebegınız saglıklıysa düşmesi ya da onu kaybetmenız o kdr kolay olmuyor. Vucut saglıksız gebelıklerı sonlandırıyormus. Folik asite baslamadıysanız başlayın ve 5 gun sonra gıttıgınızde onu gorme hayalını kurup kurup mutlu olun 💃🏻 Biz henuz bsey hıssetmıyoruz ama mınıklerımız içimizde sürekli gelısıyor 🙏🏻🤗
shrbrk bende panik yapiyorum. asirisi hemde. mesgul edecek seyler bul kendine. yoksa aglayacak duruma geliyorsun
Dilanbg alyavetuna cok teşekkür ederiiim biraz olda içim rahatladı inanki.. cok korkuyorum bazen hatta aden sancısı gibi olan sancı duruyor ah diyorum bişeymi oldu? Diye kafayı yiyorum cok zoe bi duygu sürekli bişeymi oldu diye düsünmek inşallah bişey olmaz dua edelim birbirimize nolur
Dilanbg flz355 iyiki buraya post açmısım içime rahatlattınız cok sağolun rabbim teyz zamanda evladınıza kavusmayı nasip etsin 😊 cok kötü bi his olmadığını öldüğünü bişey olduğunu düşünmek karnımda bsey yokmuş gibi cok panik pimpirikliyim acayip sekilde takıntılıyım inşallah bişey olmaz 😔
Naz60 Dilanbg Zaten daha çok erken hissedemezsin yerleşmeden dolayı krampların olabilir ben ilk hamileliğimi öyle anlamıştım hafif adet öncesi ağrısı gibi oluyordu
Dilanbg Naz60 cok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için evet arada kasık ağrısı oluyor durunca falan cok korkuyorum bileymi oldu vu düşünceler beni öldüreceeeek
Dmt01 Dilanbg benim 20+3 üm kızım hareket etmediği sürece hamile oldugumu hiç hissetmiyorum ki 18.haftadan itibaren hissetmeye başladım öncesinde ultrasonda görene kadar yine hissetmiyodum ve hiç bulantım kusmam baş dönmem hiçbişeyim olmadı zaten kasık ağrısıyla acile gittiğimde hamile oldugumu öğrendim ilk zamanlar çok çektim kasık ağrısını şimdi sadece vajina kemiği diyolar galiba orda ağrı oluyo bazen onun dışında karnımın büyümesi dışında hiçbi belirti yok zaten doktorda kanama olmadıgı sürece korkmayın diyo bence korkmayın yani içinizi ferah tutun sizin ruh halinizden etkilenir bebeğiniz mutlu olmaya çalışın sürekli bunuda endokrin doktorum demişti sen mutlu olki bebeğin iyi gelişsin demişti etkilyomuş yani
flz355 Dilanbg çok iyi anlıyorum aynı durumdayım ben de ama bnun bana hıc bır yararı olmadıgını anladım sanırım. Bebegıme bır sey oldu dıye telaslanıp her hafta neredeyse ultrasona girdim.(ki bu da zararlı) Ama onun iyi oldugunu gorebılcegım tek yer orası oldugu ıcın kendımı durduramadm bı sure maalesef 🙄 Şuan rahatım ve 8 gun sonrakı randevumu bekliyorum. Bebegımın iyi olduguna da ınanıyorum onunla konusuyorum ara ara :) Guzel enerjıler gonderın bebişinize 🤗 İyi düşünelim iyi olsun değil mi? 🙏🏻😘
zcnmerve Dilanbg benim de ağrım çok olmuştu doktorum yerleşme ağrısı demişt. Hatta bulanık kanamam bile olmuştu hepsi normalmiş. Karnımın büyüdüğünü görene kadar içgüdüsel olarak hiç bişey hissetmedim. Hepsi yavaş yavaş oluyor biraz sabır😌
flz355 Dilanbg 10+5 şuan. 8 gun sonra ıkılı tarama testımız var:) Dış gebelik mi,boş gebelik mi kalbını duyabılcek mıyım,acaba kalbı hala atıyo mu derken en son el ayak oynatmasını gordum bebısımın 🙏🏻 Rabbım sıze de nasip etsin inşallaaah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Lastmoon Dilanbg canım kanaman yoksa sıkıntı yapma çok yorma kendini uzanma biyerlere daha çokk küçük tohum yani hissetmemen normal daha çook varr. Benimde başlarda kasıklarıma vuruyordu sürekli sürekli uzun süre öle oldu kız kasığa erkek bele vurur dediler kızım olucakmış. Seninkide kızdır belki Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin.
flz355 Dilanbg Edicem söz 🙏🏻 Hayırlı haberler alııp zamanı gelınce bebeklerımızı kucagımıza alırız inşallah 🙏🏻