[silindi] 8 haftalık gebeydim doktorum decavit yazdı 1 ay boyunca kullandım 13 haftalık hamileyim hiç bir sorun yaşamadım doktor yazıyorsa bir bildiği vardır gerçekten, gittiğin doktoruna güvenmen lazım bence 😊
Alarasel Begonia bn folik asit ve decaviti 10. Haftaya kadrr kullandm sonra daha iyi bir vitamine geçtik drmu değiştiirnce drn verdiyse kullan bn kullandm dediğim gibi