Marziyeeeeee Kizlar tansiyonum cok yuksek seyrediyo bebegimin suyu azalmiş cok olmasada ve gelisimi 1 hafta onde giderken simdi 1 hafta geriye dusmus doktor tansiyonun devam ederse dogum olabilir dedi basina boyle bisey gelen var mi acaba
Deletedmom0034 Yenidoğan yoğun bakımda çalışıyorum. Çok gördüm yüksek tansiyon sebebiyle sezaryene alınanları kaç haftalıksın canım
Marziyeeeeee 37+3 canim protein kaçagi falan yok ama tansiyonum cok yuksek 15 9 16 9 falan devlet hastanesi hic dogumdan bahsetmemisti ama ilac vermislerdi sadece ilaca ragmen dusmuyo kesin dogum olur mu acaba
Marziyeeeeee Dilan1636 ya gercekten mi haftan kac canim bide devlet hastanesimi ve tansiyonun kaçlarda acaba kusura bakma endiseliyim biraz o yuzden cok soru sordum
Dilan1636 Marziyeeeeee 38+3 14 çıktı demin geldim doktordan suni verip normal başlatıcaklar inşallah sezeryan a dönmez
Ayselicious Canım benim ablamında olmuştu yüksek tansiyonu 18di ertesi gün doğuma alındı genel anestezi sezeryan oldu 36+7de hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Marziyeeeeee Ayselicious ozel hastanemiydi canim acaba ozeller direk dogum mu diyolar diye dusunuyorum cunku devlet hastanesinde 1 gece yattim dogumla alakali hic birsey soylememislerdi bana
Marziyeeeeee Dilan1636 insallah canim daha oncede yuksekmiydi tansiyonun yoksa ilk defami yuksek cikti