AsenaD 24. Haftada yapılıyor dedi dr um ama bendende karnım çok büyük ve birazcık suyum fazla diye şeker şüphelendi 17. Haftada yaptırdık ve şeker var çıktı şimdi diyet ve takip yapıyorum ihmal etmeyin bence çünkü benim normal kan tahlillerimde 3 aylık şekerim falan hep normal görünüyordu. Diyet yapıyorum geçen hafta kontrolümde suyum gayet normal çıktı