Merhaba arkadaşlar şuan 20+2 deyim bugün ilk doz aşımı oldum ama hemşireye suya değirmekle ilgili soru sormayı unuttum internette sakıncası yok diyor ama bi kaç postta okuduğum kadarıyla iki gün değmemesi gerektiği yazılmıştı sizler ne yaptınız bilginiz var mı bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim 😊