Arkadaşlar 8+4 günlük hamileyim bugün lavobaya gittiğimde kahverengi leke olduğunu gördüm bir kere daha böyle bir şey yaşamıştım doktor içeri de bir kanama yok sorun yok dedi geçti şimdi de azıcık gelmiş kesildi böyle bir şey başına gelen var mı doktor randevum yarın ama tecrübeli arkadaşlarımdan yardım istiyorum