yesimsu Kizlar 11+3 gunlgm dun geceden beri vajinamda egilip kalkarken bir batma ve sol kasigmda agri var oldumu sizdede yoksa.bi doktora gtmelymiym calisiyorm izn problem oluyor zirt pirt gtmek istemyorm ama surekli batma oluyor
Gezmeci yesimsu bence normal kasıklarda ağrı çünkü rahim büyümeye başlıyor takma kafana evham yapma canım bol bol dinlenmeye çalış evdeyken sağlıkla kucağına al inşallah 😇
yesimsu bebegimibekliyrm uc gun once bel agrisi icn gtmstm kan ve idrar testm temiz ckti bazilari git diyor bazilari normal herkesde olur diyorlar sormak istedm size