Arkadaşlar merhaba 23+0 haftalık hamileyim geçen hafta daha yeni yeni tekmeleri hissetmeye başlamıştım. Ama son bi kaç gündür yine hissedemiyorum. Kimileri 24 haftalıktan sonra net hissedersin diyo. Ama yine de kafam çok karışık 5 gün önce gittim kontrole bi sıkıntım yoktu ama yine de içim rahat değil siz kaçıncı hafta da hissetmeye başladınız, bilgi verebilirseniz sevinirim 🥰