ASELHAN Asliemirpeker normal Doğumdaki prenses Doğum epidural oluyor canım zaten spinal ise sezeryanda uyanık şekilde Doğum yapmak demek vücudunun yarısı uyuşuk oluyor yani spinalde
Asliemirpeker ASELHAN peki normal doğumda epidural yapılıyor buna prenses deniliyor. Ikınmayla doğum gercekleşiyor ama sancı çekmiyorsun.. doğrumu anladım...
ASELHAN Asliemirpeker acı hissetmiyorsun ama ıkınma hissi hissediyorsun canım ama dediğim gibi ağrı yok