Bende şuan 8+3 haftalık hamileyim. Bende iki haftadır hatta şuan 3. Haftadayız sürekli kahverengi lekelenmelerim oluyor hergün. Doktoruma gittim muane de oldum herhangi bir sıkıntı olmadığını kırmızı yada Pembe olmadığı sürece sıkıntı olmadığını içimdeki pis kanları attığımı korkmam gereken birşey olmadığını söyledi. İçimi bu şekilde rahatlattı. Ama Progestan ilacını yazdı bana üç öğün içiyorum ve sürekli ayaklarımı uzatıp yatıyorum. Sana tavsiyem bol bol dua et ve içini rahat tut Allah’ın izniyle hiçbşrşey olmaz 🙅♀️ 🙏🏻