Merhaba kızlar, 31 haftalik hamileyim kontrole gittiğimde kanımda enfeksiyon çıktı doktor augmentin 1000 mg verdi onu kullanıyorum benim gibi aynı durumu yaşamış olan ya da yasayan var mıbebeğe bir zararı olacak diye çok korkuyorum doktor zararsız dedi ama annelik işte insan yine de tedirgin oluyor