Bilge28 Bugünkü gelişiminde hipokrata göre , sağ göğüsün daha sert olması erkek bebek, sol göğüsün daha sert olması kız bebek diye yorumlandığı yazıyor. Hic deneyen oldumu? Cinsiyeti öğrenmis olanlar bi bakabilirmi bakalm ne kadar tutuyormus😃
madl41 Bilge28 teorinin ne kadar doğru ne kadar yanlış olduğunu bilemiyceğim ama Sol göğsüm sert ve kızım oluyor😊
Alessia Bilge28 tam tersıydı kız oldu bunların hıcbırı dogru degıl canım kesem fasulye gıbıydı oda tutmadı yıne kız yıne kız ıyıkıde kız🌸
Bilge28 madl41 birde sol göz sağ gözden daha parlak olunca kız oluyormus yine yunanlara göre .. gözlerinde de var mı aynı fark😃
07052019 Benim de sol göğsüm sert hem de diğerine göre baya bi büyük ve sert. Doktor yüzde doksan kız dedi. Çarşamba netleşecek 🤗
Fasulyemveannesi Benim de sağ göğsüm sert bı dediler erkeğe benziyor bı dediler kıza benziyor bir tulu göstermiyor rabbim hayırlısını versin inşallah
Pinar9001 Bilge28 ben de sağ taraf erkek sol taraf kız diye biliyordum.Tutunma döneminde sancılarım kıpır kıpır minik atmalar,kramp ve sancı gibi ağrılarım hep sağdaydı o yüzden hep erkek diyordum ve doğru çıktı ☺️ Tabi tesadüf mü ne bilmiyorum ama kızlar solda olur erkekler hep sağda olur diyorlar ve çevremde Doğum yapmış olanlar da ayni şeklindeydi dedi.
Eminehmc Pinar9001 Bende hiç biri tutmuyor bebeğim solda sol göğsüm daha sert çin takvimi rus takvimi hepsi kız diyordu ama benim oğlum olacak karnımı gören kızın mı olacak diyor 31 haftalık oldum bu saate kadar yanılma olmaz galiba 😂