Herkese merhaba,
3 yıl önce yutak kanseri tedavisi gördüm. Geçen yıl ekimde hamile oldugumu bilmeden kanser taraması yapılan pet-bt çektirdim. Ve yüksek radyasyon içerdiği için 10 ayrı doktor da aldirmamı söyledi. Şimdi 5+6 tekrar hamileyim. Geçen hafta çarşamba gittim kese görünmedi ama beta düzenli artıyor dedi. Bu çarşamba tekrar kontrol var. Aklımdan düşünceleri atamıyorum. Sürekli kese görünmezse, boş gebelikse, yada kalp atışını olmazsa diye korkmaktan kendimi alamıyorum. Bu stresin zararlı olduğunu biliyorum ama elimde değil. Burda yorumları okuyorum umutlanıyorum daha sonra ikili testte kötü sonucları çıkanları görünce gene yıkılıyorum.. Bu hastalıklı düşünceleri kafamdan atmalıyım.. 😔