SusamNur Benim bebişim kiz ve hep asagidaydi daha iyi dogumun rahat oluyormuş ama erken doğum gibi birşey demedi iki doktora gittim birisi profesör içiniz rahat olsun sadece çok ayakta kalmayın
Benanneyim Mirayecemm ah canım beniöde öyleydi ama ağrılıydı yüeüyemiyordum son iki ay hep yattım çünkü bebek aşağıda dedi doktorum bende dinlemedim zaten hiperaktiifm sonrası sağ sağlim doğurdum ama mahfoldum ağrı acıdan keşke üstirat et kendimi yorma dediğinde dinleseydim