Bu cumartesi yatışım yapılcak inşallah 💕 sezeryanla kavuşuyorum büyümek bilmeyen minik kızıma 🌸 maalesef içerde artık büyümek istemediği için gelişimi durmaya başlamış bize de başka şans bırakmadı ama önemli olan sağlıkla gelmesi tabi 💕 bu dönemi kolay atlatabilmem için önerileriniz tecrübeleriniz varsa yardımcı olabilir misiniz🥰