elmdmrrr Bence ilk iş olarak bu forumdan çıkın. Ciddi söylüyorum burada yazılanları vs okudukça kafaya daha cok takacaksınız ve taktıkça da hamile kalamayacaksınız. Benim hiç bir sorunum yokken 1 senemi aldı. Sebebi çok istemem ve her ay adet bile gelmeden test yapmamdı.Bana da hep dediler takma taktıkça olmayacak ama o kadar takıntı haline getirmiştim ki yaşamdaki tek amacım buydu sanki,şuan saçma geliyor, Eşimle karar aldık bu konuyu konuşmayacağız ilişkimize bakacağız
doktorlar da 12. ay dolmadan ciddiye almıyordu. olmazsa tedavi oluruz dedik
Ben uzun zamandır ertelediğim şeyleri yapmaya başladım
tatile çıktık,saçımı boyatmak istiyordum ancak her ay hamile miyim değil miyim diye erteliyordum. Gittim saçımı boyattım kendime birşeyler aldım
Amaan olmazsa olmaz bikaç ay sonra tedaviye gideriz dedil günlere bile bakmadım ilk kez.. Her ay yumurtlama hesabı uapardım bakmadım bile tuttum kendimi.. Ve sonuç hamile kaldım. Hem de adetin 22. günü döllenmiş
yumurtlama tarihim 14-16-18 idi
Boşaymış yani ovülasyon günü.Bebişim o zaman gelmek istemiş. Hayırlısı buymuş