slvgkc 41+1 haftalık hamileyim bugün doktora gittim suyumun azaldığını sınırda olduğunu söyledi. Yarın 9 da birdaha gidicem. Sancı yada açılma olmadığı için yatış yapmadı böyle birşey yaşayan var mı ?