ebruli92 canım bence hiç kullanma sonra içimiz içimizi yiyor bol c vitaminini doğal yoldan almaya çalış limon vs, tavuk suyuna çorba ve dinleme şeklinde geçir. Su iç bolca ama emin olamadığın işe girme bence 😊ben hamileliğimin ilk 3 ayını griple boğuşarak geçirdim ve sadece dayanamadığım zamanlarda gidip sadece parol serum alıyordum istemeye istemeye o da iki defa aldım direnmeye çalıştım. Bence sen de kullanma bebişlerimiz için katlanıcaz napalım🥰🥰