Kızlar slm 26 haftaya girdim bugün ve gebeliğe bağlı şekerim çıktı şimdi 2 hafta diyetle sabah akçam ölçüp kontrol edicem eğer geçmezse insülin e başlıcam
Açlık 90, tokluk:190 çıktığı için sıkıntı var gibi davrandılar bana verilen diyet benim zaten normal beslenme şeklim çok şaşırdım ben asla paket gıda tüketmeyen 9 yıldır kefir içen hep ideal kilosunda organik bir anneyim çikolata dondurma gibi şeyleri evde kendim yapan biriyim velhasıl diyetle düşürmek zorundayım cuma başladım benim gibi olan varmı merak ediyorum herkese sağlıklı doğumlar dilerim 🙋🏻♀️