40+2 haftalik olduk ama hala gelmeye niyetimiz yok ne sanci ne su ne de baskabisey. En son cts gunu hastaneye gittik doktorumuz bebegin cok yukarda olup kanala girmedigini ve suyunun cok azaldigini beklemememiz gerektigini soyledi acil sezeryan kararı aldık 29.07.2019
14:00'da ameliyata giricem insallah ❤️
Adım Cansel Nida Özbek bol bol dualarinizi bekliyorum arkadaşlar.Rabbim hepinizi yavrularina kavustursun insallah 😍 Ameliyattan sonra musait oldugumda ins dogum hikayemi de yazmak olurr hepinizi öpüyorum sevgiyle kalın 👋👋