Kızlarr hiç doğurmayacam sanarken sonunda doğurdum. Cumartesi günü yani 27 temmuz da sabah ablama yardıma gittim snra kaynvalidem dometes almş ona yardma gittim o iş bu iş derken 7 buçuk oldu saat bi de duş alım deddim duş alnca bana bi sancı girdi önce doğum sancısı olduğunu anlamadm 2 saat hiç durmadan agrıymca şüphelendim bu arada istifa ettim nişan felan yok camasırım vardı makina da onu da serim dedim snra eşim kaynvalidemi aramiş ikisi hazır beni bklio hastaneye gidelim diye bnde zaten sancıma cok güvenmedgm için yavaş yavaş hazırlanıom belim de agrıyo ama Hazırlandm Hastane ye geldik nts bağladılar 2 dk bi ya sancım cıkıo ama hiç acılmam yok yatış verdilee bana hiç güvenmediğim sancım baya yükseklere cıktı snra gece 3 buçuk suyum gelmeye başladı acıkmam en fazla 2 oldu bu arada cocuk midemden asagı inmio yoksa o sancılara inmesi lazım bu arada catı muanesini yatakta yaptrmayın cengelde yaptırın yatakta cok acıyo cangelde o kadar cok acımıyo suyum da geldiği için acılmam az ee cocuk asagı inmio sezaryana aldılar beni ben korkuyom ilk defa ameliyat olcam ameliyathane Cocugumu görnce korkum geçti ama cocuk cıkınca bi mide bulantısı baş ağrısı girdi tansiyonum yükselmiş istifa felan ettim ameliyathane den cok korktum agrım da ilk ayaga kalktıgımda cok ağrısı nefes alamadm ama suan daha iyiyim agrım o kadar yok cok şükür suan misss kokulu oğlum yanımda hastaneden cıkmayı bekliyoz evimize gitmek için sabırsızlanıyoz😍😍😍😍😍😍 sormak istediğiniz bisey varsa sorabilirsiniz bizde happkids olduk😍😍😍