Mucizemibeklerkenm Merhaba Kızlar,bişey sorcam zorunlu sezeryan olacağım sağlık sebeplerinden ötürü,ve bu aralar iyice ağırlaştım çok rahatsızım,biizm isteğimzle alırmı doktorlar? 37 ortasındayım
Kubuuu1 Mucizemibeklerkenm zorunluysa bile yine doktorunuz şu gün gelin der haftayı söyler size gün sectirir
pelin_87 Mucizemibeklerkenm zorunlu olmadığı sürece 38. Haftayı tamamamlamasını bekliyorlar canım aşmıyorlarlar diye biliyorum
Mucizemibeklerkenm Neslihant doktorumlada inatlaşmak istemiyorum aslında bir bildiği vardır elbette kadın yılların doktoru😊 ama işte gün geçtikçe sorunlar çıkıyor ortaya 🙄