Bence gayet iyi koy bol bol canım arabayla gideceksindir herhalde sırtında taşımayacaksın ya nasılsa😊 bol olsun da eksik olmasın.. kuzenimin doğumu sezeryan oldu giderken çantasını birlikte yaptık her aşamay şahit oldum, saçını maşa yaptık doğum sonrası, makyajını yaptık çok da güzel oldu nevresimleri de kendimiz götürdük hijyen açısından değil daha şık oldu biziö götürdüklerimiz🤗 bence içinden gelen her şeyi yap ben de öyle yapıcam hastanemin de bir sınırlaması yok götüreceğim eşyalarla ilgili.. senin hastanen de eşya sınırlaması koymuyorsa ki hiç duymadım öyle bir hastane mutlaka istediğin her şeyi yanına al sonra pişman olma 🤗💕