37hafta 3 günlük hamileyim. Son 7-8 haftalık usg takibinde doktorum kafatası içinde bi sıvının normalin üstünde olduğunu buna bağlı olarak da kafa ölçüsünün önden gittiğini takip ediyoruz. Bu haftaki kontrolde kafa çağı ölçüsünün 9.8e geldiğinin bu ölçünün 39 hafta 4 gün ile uyuştuğunu gördük. Doktorum son haftalarda büyüme durabilir yada devam edebilir 10.5 ölçüsünü geçerse zorunlu olarak sezeryan olacağım bileğisiniz verdi. Korkularım
- kafaölçüsünün büyümesi Doğumdan sonra düzelir mi
- kafatasında ki su artar mı
- kafa tasının büyümesi normal Doğumda kesiğin çok olmasına yol açar mı
- sezeryan Doğum olursa ağrı sancı çok mu oluyor iz çok kötü gözüküyor mu ?