İyi akşamlar arkadaşlar. 28 haftalık hamileyim ve bebek şuan doğum pozisyonunda dedi doktor. Çok erken değil mi acaba. Gerçi çok hareketli sürekli hareket halinde ama tekmeleri ya yanlara ya da midemin oralarda hissediyorum.erken doğum riski de yok ama tedirgin oldum erken diye.