Bernurrrr hayır kalmıyor, benim zaten iki senedir var , ben hamilelik düşünüyorum diye tedavi olmak istedim, doktora gittim o smear aldı LSIL çıktı ardından kolposkopi yaptırdım CIN1 çıktı , bunu yaptırdığım gün kanda hamilelik baktırmıştım 0,5 çıkmıştı , düşük diye ihtimal vermiyorlar işte , ama hamileymişim , sedasyonla uyuttular , arkasından ben regl olmadım doktoru aradım bazen böyle olabilir dedi üstüne hamile ihtimalim yok diye alerjik rinit ameliyatı oldum genel anestezi ile , röntgen falan çektirdim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Çok şükür bi sıkıntı yok şimdilik 🙏🏻