Melllyy Mrvylmz61 Hindistan cevizi yağını öneririm ben de şimdiye kadar memnun kaldım 26. haftadayım başka kreme ihtiyaç duymadım hiç.
Denizay Hnfe tüylenmeyi zeytinyagı değil de hormonlar yapmış olabilir. Ben zeytinyagı kullanmadıgım halde tüylenme aşırı arttı son dönemde
Denizay Hindistan cevizi yağı, bebe yağı, badem yağı dönüşümlü kullanıyordum. Badem yağı tüylenme yapar dediler. zeytinyağına geçecegim.
Dilek123321 Mrvylmz61 kesinlikle ve kesinlikle farmasinin aynısefa balsamı o kadar memnunum ki 18 +2 yim ne ufak belirti ne bir çatlak yok
ecemtmr Mrvylmz61 ben de daha yenı hamıleyım 7.haftamdayım ama basladım INCIA kullanıyorum tamamen dogal canım.
Emineemre Rabia5454 bünyeden bünyeye değişiyor demekki ben kullanmadım daha küçüğüz ama etrafımda sorduğum bi kaç kişide kullandı en önemlisi ablam kullandı onada doktoru tavsiye etmişti memnun kaldı herkeste farklılık gösterebiliyor kafam karıştı 🙈
Denizay Mevr bir gün sabah diyelim dustan cıktım elime hangisi gelirse o. Aksamustu ya da yatmadan diğerlerinden birini. Aynı anda hepsini sürmüyorum birbirlerinin etkililiklerini etkilemesinler diye. Üst üste aynısını da sürmüyorum. Her sürüşte farklı sürüyorum.
Mevr Denizay tamam çok teşekkür ederim ben de yeni kullanmaya başlıyorum da bebe yağı önermişlerdi ama bakıyorum burda herkes Hindistan cevizi yağı ve zeytin yağı öneriyor önerileri dikkate almak lazım 😬😬
Tntuna Mrvylmz61 lierac kullanıyorum. 30. Hafta gebeliğim. Hiç çatlamadım daha. Ki karnım normalinden büyükmüş
Mutlulu Fasulyem22 canım doktorumla görüştüm lierac ın işe yaramadığını ürederm lipo%10 emülsiyon verdi ciltle ilgili çok erken başlamış ama yapıcak bişi yok dedi haber vermek istedim sanada
Fasulyem22 Mutlulu bende deneyeyim ama şimdilik hindistan cevizi yağı ile idare ediyorum o da emilmiyor karnım yağlı kalıyor bende hiç sevmem 😊 teşekkür ederim ama yinede
Guligul 9.haftamda baslayarak Lierac (225 tl) kullandim. Bitince tatli badem yagi (30 tl) ve bepanthol body lotion (50 tl) aldim. Birini gunduz birini gece suruyorum. Simdilik catlagim yok insallah boyle devam eder.