minikkurabiyem2019 SusamNur aynen bende sizin gibi düşünüyorum eylülde benimde dogum puset anakucagı daha iyi olur simdilik lazım oldugunda hemen gidip alınacak bişi diye acele etmedim
Alessia Mercimeginannesii https://www.babycenter.it/trio-active-3-top-con-kit-car-iron-chicco?gclid=Cj0KCQjwj_XpBRCCARIsAItJiuTBzHzNdvJFPQJd9t3vaMinZXeekQyCGtFK3eAzcTv1mMmIVSnqMRgaAhh-EALw_wcB Ben bunu aldım cokta begendım tukıyedede var yenı cıkmıs ınanılmaz hafıf 3 tekerlıklı araba şart bence
Mercimeginannesii SusamNur kullanamadıkdan sonra şuan almanın bir mantığı yok diye düşünüyorum bende ama pusette şart. Pusetli baston arabalarda oluyormuş öyle bir şey bakarım belki
Mercimeginannesii madl41 evet hafif oluyormuş ben canyon almayı düşünmüştüm ama 10 kg bebek arabasının ağırlığı
Deniziimmm SusamNur canım sana ablam vermiş şanslısın o konuda bizde vericek kimse olmadığı için malum bende 15 sene den sonra ikinci yapınca hiç birşey bırakmadım ilk oğlumda sil baştan almak zorunda kaldım 😊
Rabia93 Mercimeginannesii Bence alma bende oyle dusundum. Araba olduğu icin yaza almayi planliyorum zaten kullanmiycaz kisin. Puset almam yeterli olucak
BrcTpl Deniziimmm bende o modeli.cok begeniyordum hamilelik öncesinden beri takio ediyorum hayirlisi olsun insaallah hepimize 😊
Deniziimmm BrcTpl aynn canım güzel kullanışlı. Bişeye benziyor bakalım kullanınca daha net olur ☺️ hayırlısı ile inşallah 🙏
Bts Bizde ilk öyle düşünüyorduk ama avm felan gideriz kışta olsa dolaşırız vs diye aldık hemde bazı hastanelerde ana kucağı olmadan bebişi çıkarmıyorlarmış sanırım yoyko luxury seyahat sistem Bebek arabası siparişini verdik bizde indirimdeyken ☺️