Sumeyranur 39+5 haftalık hamileyim stres ve üzüntüden sancım oldu ve bebek hareket etmeyince korkup hastaneye gittim hiç açılmam yokmuş ama nstde 5 dkkada bir 100 de sancım çıktı sizce ne zaman açılmam olur ve çok hissetmiyorum sancılarımı yani 100 olacak kadar hissetmiyorum hiç yaşadığımı yaşayan varmı ne zaman sancılarım artar 5 dkkadan kısalır diye merak ediyorum
anapanda12 Benim yüze vuran sancım çıkıyordu bende hissetmiyordum, açılmam çok hızlı oldu çünkü zaten rahatsızlığımın kendisi buydu rahim ağzı kısalığı suni destekle doğurdum ama çok az verildi. Tavsiyem bol bol çömelme yürüme ve hurma tüketmek hızlandırır
anapanda12 Sumeyranur öğlen vakti 3cm açıklıkla yattım geceye 5cm oldu tüm gece yatırıp kıpırdatmadılar sabah 7 den ona kadar da 10cm oldu. Açıkcası o suninin etkisiyle sancıların süresini tutamadım ama muhtemelen 3dakika da bir geliyordu çünkü daha birinin karşılaşması bitmeden öteki hemn geliyordu
anapanda12 PrenssAnnesiiii aklımdasın her zaman canım ara ara profile girip bakıyorum doğurdun mu diye 🤗